Massages: Verlichting en ontspanning

• spanningen
  • stijve nek
  • stress

En wilt u zich laten masseren door onze masseur? Maak een afspraak en u ligt snel op de massagebank.

Ik probeer minimaal één keer per maand een ontspanningsmassage bij Margot te regelen; Niets zo heerlijk als een moment voor jezelf

— Nathalie Sanders

Massage: ontspanning en verlichting bij spierpijn of blessures

Last van spierpijn of blessures? Of heeft u een zware dag gehad en bent u toe aan ontspanning? Onze masseur ontfermt zich graag over u. Een massage is een goede manier om zowel mentaal als fysiek te ontspannen. Bij een stijve nek of rugpijn geeft een massage snel verlichting. Vaak wordt gedacht dat massages alleen nodig zijn bij pijn of blessures, maar niets is minder waar. Zwangerschapsmassage stimuleert bijvoorbeeld ook de bloedcirculatie van uw baby!

Tarieven massage

€ 27,50 per 25 minuten
€ 47,50 per 50 minuten

Sportmassage

De sportmassage is hét middel om sneller te herstellen van een blessure. Uw spieren worden losgekneed en nagevoeld op verhardingen. Een sportmassage breekt blokkades in de spieren af en zorgt voor een betere doorbloeding, waardoor afvalstoffen versneld worden afgevoerd en pijn, kramp of vermoeidheidsverschijnselen verdwijnen.

Sportmassage kan ook worden gebruikt om de spieren voor een sportprestatie te activeren, als onderdeel van de warming-up. De effecten van een sportmassage zijn voor iedereen heilzaam, sportmassage is dus ook voor niet-sporters zeer zinvol. Naast het geven van sportmassages brengen onze therapeuten ook sporttape of medical tape aan.

Ontspanningsmassage

Bent u moe, gespannen of zit u niet lekker in uw vel? Heeft u stress of pijnklachten? Tijdens een ontspanningsmassage heeft u tijd voor uzelf om rustig te genieten. Een ontspanningsmassage geeft een rustig gevoel en versterkt het zenuwstelsel. Het ontspant uw spieren, bevordert de doorbloeding en verbetert uw stofwisseling. Door te ontspannen worden vaak ook allerlei gevolgen van stress, zoals chronische vermoeidheid, stijve rug en nek, spanningshoofdpijn en slaapproblemen verzacht. Vergeet even de tijd en geniet van een heerlijke ontspanningsmassage in onze praktijk!

Maak direct een afspraak voor massage

Bel 072 5400 600
Via het contactformulier >