Ontspanningsmassage: kom tot rust

Last van stijve schouders? Of heeft u een zware dag gehad en bent u toe aan ontspanning? Kom dan langs voor een ontspanningsmassage. Onze therapeuten ontfermen zich graag over u.

Een massage is een goede manier om zowel mentaal als fysiek te ontspannen. Bij een stijve nek of rugpijn geeft een massage snel verlichting. Vaak wordt gedacht dat massages alleen nodig zijn bij pijn of blessures, maar niets is minder waar. U kunt zowel preventief als curatief een massage inplannen.

• spierpijn / gespannen spieren
  • stress
  • vermoeidheid
  • spanningen
  • stijve nek / schouders

En wilt u zich laten masseren door onze masseur? Maak een afspraak

Ik probeer minimaal één keer per maand een ontspanningsmassage bij Margot te regelen; Niets zo heerlijk als een moment voor jezelf

— Nathalie Sanders

Ontspanningsmassage

Bent u moe, gespannen of zit u niet lekker in uw vel? Heeft u stress of pijnklachten? Tijdens een ontspanningsmassage heeft u tijd voor uzelf om rustig te genieten. Een ontspanningsmassage geeft een rustig gevoel en versterkt het zenuwstelsel. Het ontspant uw spieren, bevordert de doorbloeding en verbetert uw stofwisseling. Door te ontspannen worden vaak ook allerlei gevolgen van stress, zoals chronische vermoeidheid, stijve rug en nek, spanningshoofdpijn en slaapproblemen verzacht. Vergeet even de tijd en geniet van een heerlijke ontspanningsmassage in onze praktijk!

Tarieven massage

€ 28,50 per 25 minuten