Sportmassage: verlichting bij spierpijn of blessures

Last van spierpijn of blessures? Een sportmassage kan helpen! Onze therapeuten ontfermen zich graag over u.

Een sportmassage is een massage die gericht is op het stimuleren van de doorbloeding. Door middel van de massage worden de afvalstoffen in je spieren sneller afgevoerd. Daarmee bevorder je het herstel van je spieren na fysieke inspanning. Hiernaast is het een goede manier om zowel mentaal te ontspannen. Bij een stijve nek of rugpijn geeft een massage snel verlichting. Vaak wordt gedacht dat massages alleen nodig zijn bij pijn of blessures, maar niets is minder waar. Je kunt namelijk ook preventief een massage inplannen.

• spierpijn / gespannen spieren
  • (sport)blessures
  • vermoeidheid
  • spanningen
  • stijve nek

En wilt u zich laten masseren door onze masseur? Maak een afspraak

Voor een zware wedstrijd laat ik me helemaal masseren, mijn lichaam voelt dan echt super!

— Bart van Assen

Sportmassage

Een massage is hét middel om sneller te herstellen van een blessure. Uw spieren worden losgekneed en nagevoeld op verhardingen. Een massage breekt blokkades in de spieren af en zorgt voor een betere doorbloeding, waardoor afvalstoffen versneld worden afgevoerd en pijn, kramp of vermoeidheidsverschijnselen verdwijnen.

Sportmassage kan ook worden gebruikt om de spieren voor een sportprestatie te activeren, als onderdeel van de warming-up. De effecten van een massage zijn voor iedereen heilzaam, sportmassage is dus ook voor niet-sporters zeer zinvol. Naast het geven van massages kunnen onze therapeuten ook sporttape of medical tape aanbrengen.

Tarieven sportmassage

€ 28,50 per 25 minuten