Klik op het tabblad “Inschrijven” en vul de benodigde contactgegevens in. Vervolgens selecteer je “klacht” en “locatie”, dan krijg je de beschikbaarheid van de geschikte therapeut(en) te zien.
Selecteer je klacht en de praktijklocatie en alleen de geschikte therapeut(en) worden zichtbaar. Wil je meer informatie over de therapeut? Kijk dan op de teampagina. Kun je geen keuze maken? Dan helpen wij je graag verder. Neem contact met ons op.
Is de therapeut niet beschikbaar op de dagen en tijden die voor jou het beste uitkomen? Of is met spoed een behandeling noodzakelijk (bijvoorbeeld na operatie, breuk of ongeluk)? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We gaan voor je op zoek naar de best mogelijke oplossing.
Na het selecteren van een tijdstip, ontvang je een voorlopige afspraakbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Vergeet niet je e-mailadres binnen 20 minuten te verifiëren door op de link in de e-mail te klikken. Vervolgens maken wij de afspraak definitief. Je ontvangt hiervan van ons een definitieve bevestiging. Als je jouw e-mailadres niet op tijd verifieert, komt helaas de afspraak te vervallen.
Controleer eerst je spam of ongewenste e-mail. Heb je daar ook geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Om je zo goed mogelijk te kunnen behandelen, bestaat de eerste afspraak uit een intake en (indien mogelijk) aansluitend direct een behandeling. Er worden in dat geval twee zittingen gerekend.
Vergeet niet om van tevoren de vragenlijsten in te vullen als je deze hebt ontvangen en tijdens de afspraak een grote handdoek mee te nemen.
Ja, in sommige gevallen is dat zeker mogelijk. Neem telefonisch contact met ons op om dit te bespreken.