Online afspraak maken

Kies voor één van onze locaties. Volg de stappen binnen het portaal om een afspraak in te plannen.

Hoe maak ik een afspraak?

Na het kiezen voor één van onze locaties kom je terecht in het portaal. Hier volg je de stappen om een afspraak te maken.

1. Selecteer de reden waarvoor je bij ons komt.

2. Geef aan of je met of zonder verwijzing van je huisarts/specialist komt.
En geen zorgen, het is in de meeste gevallen niet nodig om een verwijzing te hebben. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op.

3. Geef aan of je een voorkeur hebt voor het geslacht van je behandelaar

4. Selecteer de therapeut waarmee je een afspraak wilt maken, of kies ‘geen voorkeur’.
Je kunt ook eerst het team overzicht bekijken.

5. Kies de datum/tijd die voor jou het beste  uitkomt.

6. Vul je gegevens in.

7. Controleer de gegevens en verzend de aanvraag.

Hoe kies ik een geschikte therapeut?

Selecteer je klacht en alleen de geschikte therapeut(en) worden zichtbaar. Wil je meer informatie over de therapeut? Kijk dan op de teampagina. Kun je geen keuze maken of heb je vragen? Bel of mail ons dan even, we adviseren je graag.

Therapeut niet beschikbaar of spoed?

Is de therapeut niet beschikbaar op de dagen en tijden die voor jou het beste uitkomen? Of is met spoed een behandeling noodzakelijk (bijvoorbeeld na operatie, breuk of ongeluk)? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We gaan voor je op zoek naar de best mogelijke oplossing.

Waarom krijg ik een bevestiging namens FysioHolland?

Onze praktijken zijn onderdeel van FysioHolland. We delen het portaal met alle andere praktijken en de automatische mails worden dus ook verstuurd vanuit FysioHolland. Geen zorgen, je komt gewoon bij je vertrouwde therapeut, op je vertrouwde locatie terecht.

Geen bevestiging van je afspraak ontvangen?

Controleer altijd eerst je spam of ongewenste e-mail even. Heb je daar ook geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik ook een vervolgafspraak maken?

Na het maken van de eerste afspraak via het portaal ontvang je een uitnodiging voor MijnZorgtoegang.nl. In deze veilige patiëntomgeving kun je de geplande afspraken inzien, vragenlijsten invullen én vervolgafspraken maken.

Hoe ziet de eerste afspraak eruit?

Om je zo goed mogelijk te kunnen behandelen, bestaat de eerste afspraak uit een intake en aansluitend direct een behandeling. Er worden hiervoor twee zittingen gerekend.

Vergeet niet om van tevoren de vragenlijsten in te vullen als je deze hebt ontvangen en tijdens de afspraak je legitimatie en een grote handdoek mee te nemen.

Kan ik op afstand of thuis behandeld worden?

Ja, in sommige gevallen is dat zeker mogelijk. Neem telefonisch contact met ons op om dit te bespreken.