Hoe maak ik een afspraak?

[1] Vink de klacht aan en geef een omschrijving.

[2] Kies de locatie waar je een afspraak wilt maken.

[3] Kies de therapeut waarmee je een afspraak wilt maken, of kies ‘geen voorkeur’.

[4] Kies de datum/tijd die voor jou goed uitkomt.

[5] Vul je gegevens in en klik op e-mailadres verifiëren. Na verificatie kun je verder in het portaal.

[6] Vul de verificatiecode in.

[7] Controleer de gegevens en verzend de aanvraag. Let op de afspraak is op dat moment nog niet definitief. Na goedkeuring van de aanvraag ontvang je van ons een bevestiging.

Hoe kies ik een geschikte therapeut?

Selecteer je klacht en de praktijklocatie en alleen de geschikte therapeut(en) worden zichtbaar. Wil je meer informatie over de therapeut? Kijk dan op de teampagina. Kun je geen keuze maken? Bel of mail ons dan even, we adviseren je graag.

Therapeut niet beschikbaar of spoed?

Is de therapeut niet beschikbaar op de dagen en tijden die voor jou het beste uitkomen? Of is met spoed een behandeling noodzakelijk (bijvoorbeeld na operatie, breuk of ongeluk)? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We gaan voor je op zoek naar de best mogelijke oplossing.

Het lukt niet om mijn gegevens te versturen, wat nu?

Na het invullen van je gegevens is het belangrijk om eerst te klikken op ‘e-mailadres verifiëren’. Je ontvangt daarna een verificatiecode die je nodig hebt om naar de volgende stap in het portaal te gaan.

Geen verificatiemail ontvangen?

Controleer altijd eerst je spam of ongewenste e-mail even. Heb je daar ook geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer is mijn afspraak definitief?

Na het het versturen van je aanvraag checken we deze (tijdens kantooruren). We doen dit om er bijvoorbeeld zeker van te zijn dat jij terecht komt bij een therapeut die je goed kan helpen met je klacht. En je dus niet per ongeluk met nekpijn bij de handfysiotherapeut binnenstapt. Vervolgens maken wij de afspraak definitief. Je ontvangt hiervan van ons een bevestiging.

Hoe ziet de eerste afspraak eruit?

Om je zo goed mogelijk te kunnen behandelen, bestaat de eerste afspraak uit een intake en (indien mogelijk) aansluitend direct een behandeling. Er worden in dat geval twee zittingen gerekend.

Vergeet niet om van tevoren de vragenlijsten in te vullen als je deze hebt ontvangen en tijdens de afspraak een grote handdoek mee te nemen.

Kan ik op afstand of thuis behandeld worden?

Ja, in sommige gevallen is dat zeker mogelijk. Neem telefonisch contact met ons op om dit te bespreken.