Gemakkelijk je afspraken regelen met onze MijnZorgApp!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen van MijnZorgApp

  • Automatische afspraakreminders
  • Een overzicht van alle toekomstige afspraken
  • De mogelijkheid om vertrekreminders in te stellen
  • Huiswerkoefeningen met filmpjes en begeleiding
  • De mogelijkheid om oefenreminders in te stellen
  • Notities kunnen maken bij de afspraak
  • Makkelijk contact opnemen met de praktijk

Waar kan ik MijnZorgApp downloaden?

1. De app in de app-store op je mobiel opzoeken

Voor de Android-versie:
klik op https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mijnzorgapp.android

Voor de iPhone-versie (iOS):
klik op https://itunes.apple.com/nl/app/mijnzorgapp/id1440132934

Volg de instructies in de app-store. Open de app en volg de stappen in de app.

2. Geen wachtwoord? Vraag er een aan.

Klik op de link Geen wachtwoord ontvangen?
Vul je geboortedatum en 06- nummer en je ontvangt per SMS een nieuw wachtwoord.
(Lukt dat niet? Neem dan contact met ons op.)

3. Login met uw geboortedatum en wachtwoord.

Vergeet daarbij niet om akkoord te gaan met de voorwaarden.

4. Verzin een viercijferige pincode.

Voer deze tweemaal in. Met deze pincode heb je voortaan toegang tot de app.

Hoe kan ik een nieuwe wachtwoord aanvragen

Als je een nieuw wachtwoord nodig hebt, kies danna het openen van de app de optie “Geen wachtwoord ontvangen?” en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Hoe kan ik een tweede account toevoegen?

Het kan zijn dat je de app zowel voor jezelf als voor een familielid (bv. je kind) wilt gebruiken. Of twee accounts van jezelf bij verschillende praktijken wilt beheren. Dat kan. Je kunt een tweede account toevoegen aan de app. Hoe doe je dat?

Klik op de Menu-knop, de drie streepjes linksboven en vervolgens op de accounts-wisselknop, rechts naast je naam.

Klik op ‘Account toevoegen’. Je kunt dan inloggen met het tweede account.

Om in te loggen heb je de geboortedatum en een wachtwoord nodig.
Als je geen wachtwoord hebt, kun je dat in de app aanvragen bij ‘Geen wachtwoord ontvangen’?

Als je 06-nummer op twee patiëntenkaarten voorkomt, ontvang je ook twee wachtwoorden, een van jezelf en bv. een van je kind. Aan het wachtwoord kun je niet zien welk wachtwoord bij welk account hoort. Probeer ze dan ook allebei uit.

Ik zie mijn oefeningen niet in de app, hoe kan dit?

Sluit de app even helemaal af en start opnieuw op. Soms heeft MZA even tijd nodig om te synchroniseren. Daarna kan je je oefeningen zien in het startscherm van MZA en onder het menu linksboven ‘Oefeningen’.
Heb je twee oefenschema’s in je app staan, maar zie je er slechts één in je startscherm? Ga dan via het menu linksboven naar ‘Oefeningen’. Daar staan al je oefenprogramma’s.

Ik heb een nieuw nummer en nu doet mijn app het niet meer. Hoe verhelp ik dit?

Dit komt omdat jouw oude telefoonnummer nog in ons systeem staat. Bel ons in dit geval even zodat wij je telefoonnummer kunnen aanpassen.

Mijn vraag staat hier niet tussen, waar kan ik terecht?

Op de website van MijnZorgApp vind je nog meer antwoorden op vragen, bijv. over hoe je herinneringen in kunt stellen of wat je moet doen wanneer je je wilt afmelden voor de app. Staat je vraag hier ook niet tussen? Neem dan contact met ons op.